sobota 10. ledna 2015

Lov začal!

Ve čtvrtek odstartovala liga Warhammer 40K Conquest přátelským bojem do poslední kapky krve o pár celkem zbytečných planet.

Bohužel jsem nedokázal dorazit včas a tak děkuji mého zástupci, seržantovi Liborhodovi, že dokázal převzít kontrolu nad situací a bez problémů rozjet celou akci.
Jak vypadalo hraní nejenom první v rámci ligy, ale zároveň i první s něčím jiným než jen základní sadou? Předně jsem byl překvapen, že dorazil jen jeden Ragnar. Sám jsem ho čekal všude a tak jsem si ho nepostavil. Proti novému warlordovi jsem měl tu čest si zahrát, ale díky skvělým kartám (aka hodně štítkům) a malé chybky na straně soupeře, byl již první kolo bloodied a tak jsem se mohl přestat bát. Takovou možnost ale v další hře Libor neměl a tak si mohl na vlastní kůži odzkoušet k Ragnarovi pevně patřící "Mind Games" ve stylu "kam si myslím, že by si on mohl myslet, že budu chtít jít". V epické hře, kterou jsem nemohl sledovat celou nakonec Ragnar udolal davy dark eldarů na snad předposlední planetě, čímž mne velmi potěšil (nejenom, že se nedopracovaným balíčkem porazil Libora, ale také, že to byli DE, kteří aspirují na pozici TOP balíčku současné mety).
Po příštím čtvrtku již budu znát výsledky za první kolo a ty se zde brzy poté objeví. Proč je nemám hned po čtvrtku? Je to kvůli tomu, že tři možné bodované čtvrteční hry jsou ještě doplněné možností odehrát jednu extra hru mimo ligový den a limit na tuto hru je právě do dalšího čtvrtku.

Tolik krátký report, plánuji se brzy podívat i na karty z druhého warpacku, který před pár dny v USA vyšel.

Žádné komentáře:

Okomentovat