pátek 14. listopadu 2014

Klubové hraní 13.11.

Herní večer 
Hned, jak mi skončili pracovní povinnosti, letěl jsem do Mephitu na druhý pořádný karetní večer se hrou Warhammer 40K Conquest.
Příjemně mne překvapilo, že jsem tam již nalezl šestici hráčů. V klídku jsem si již objednal jídlo a jal se sledovat hry.
Hrálo se všechno možné, snad vlastně úplně všechno :)
Viděl jsem, jak Astra Militarum dokázala porazit Liborovi krvežíznivé hordy orků, ale i jak si Martinovi Tau (zde se musím pochválit, že jsem si zapamatoval jméno) poradili se Space Marinou Michala. I já jsem se později zapojil a hrou prověřil všechny své tři balíčky. AM dostala na zadek, protože horda malých vojáčků proti ošklivým Tau s AoE neměla moc šanci (Zejména když se na tohoto ošklivého tauíka dal ochranný štít, to byl fakt hnus). Na druhou stranu si SM dokázali poradit s Chaosem (zde hrály trochu roli hned dva Land Raidery, co jsem dostal v prvním respektive třetím kole do hry) a nakonec ve velice hřejivé hře zabodovali i Eldaři, také proti svému největšímu nepříteli - Chaosu.
Celkově řečeno si myslím, že si všichni již uvědomili, že kašlat na Command Struggle se nevyplácí a snad v každém balíčku se vyskytoval Void Pirate, protože prostě karetní výhoda (to není gramatická chyba). Je velice fajn, že hry jsou velmi různorodé i mezi stejnými soupeři, protože nalosování planet hraje obrovskou roli.
Takže jsem rád, že se nás sešlo krásných sedm statečných a doufám, že by se to ještě mohlo zvednout a že hráči, kteří si to vlastně přišli jen vyzkoušet se rozhodnout přidat se k nám.

Žádné komentáře:

Okomentovat