pátek 28. listopadu 2014

Klubové hraní 27.11. a multiplayer

Účast na třetím pořádném hraní byla již nyní obvyklých sedm lidí.Hrály se různé hry, co jsem postřehl, tak si Libor zkoušel ošklivý DE/E choke balíček z MS, který se snaží především o to, abyste neměli na ruce žádné karty a pokud by to vyšlo, tak ani žádné zdroje. Pokud se mu to daří, obvykle i vyhraje. Je to hnus :)
Ke konci dne jsme potom ve třech vyzkoušeli multiplayerová pravidla, co jsem našel na webu (zde) a za mne musím říci, že to bylo opravdu fajn. Jaké jsou plusy a mínusy tohoto systému?

- musí se modifikovat základní pravidla a hra trochu ztratí ze své estetické přehlednosti
- hra trvá déle
- některé karty jsou výrazně silnější / slabší než jste zvyklí z 1v1, což může zmást
+ některé karty jsou výrazně silnější / slabší než jste zvyklí z 1v1, což jim dodá nový punc a hře svěžest
+ interakce mezi hráči, mně osobně to alespoň baví daleko více
+ hra se snáze vyrovnává, v 1v1 se může stát, že jeden hráč tomu druhému uteče, že už to nemá cena hrát dál, v multihře jeden proti více skoro nemá šanci a tak se to pěkně vyrovnává, vstupuje do hry "politika" a vůbec spousta dalších zajímavých faktorů

Já osobně jsem z objevu multihry nadšený a těším se, až si to opět vyzkouším. Na závěr bych ještě politoval Ondru, který se tak moc těšil, až si zahraje a když se k tomu ke konci dne konečně dostal, dvakrát ho zradily karty a tak si to moc neužil. Ale příště bude taky den!

Žádné komentáře:

Okomentovat