čtvrtek 20. listopadu 2014

Klubové hraní 20.11.


Hraní v Mephitu tento týden s neslo v duchu nových hráčů, což jsou samozřejmě skvělé zprávy! Ať už do hry jdete naplno hned od začátku a nakoupíte 3 základní sady, a nebo si vytisknete proxy, my budeme jenom rádi, protože čím více hráčů, tím lépe. Celkem se nás sešlo sedm, což vzhledem k tomu, že tři hráči z minula chyběli, je velice pěkné a zatím se komunita stále rozrůstá.
Férové rozdělení planet. Ani se nelze divit, že
se nikomu na planetu toho druhého nechtělo :)

Tentokráte jsem již byl účasten od samého začátku a tak jsem byl svědkem docela dost her. Já sám jsem se vydal dnes poučen z videa z finálových soubojů (Conquest běží někde kolem po 3 hodině videa) na mistrovství v Conquestu, z poslechu rozhovoru se samotným mistrem (poslední díl Adeptus Podcastus) a z hraní na OCTGN.
Výsledkem je, že jsem celkem spokojen se svými balíčky. Postavené jsem měl dva a jeden. Dobré SM a Eldary a AM do počtu :)
Nejvíce se dnes hráli asi SM a Chaos. Report vezmu bodově.
  • První seznámení se s kartou Doom bývá bolestivé. Velmi. Stejně jako zjištění, jak některé karty (ne)hezky spolupracují - například Atrox Prime a Zarathur. Stálo mne to jenom hru.
  • Když má protihráč rovnoběžně s řadou planet svou vlastní řadu jednotek a vy nic, obvykle je něco špatně. A už se s tím málokdy dá co dělat. 
  • Detailnější pohled.
  • Jsou jednotky, které by se také mohly jmenovat "Natuhleplanetuzapomeň" - jmenovat bych mohl například Bloodlettera, Possessed nebo Helldrake. Sakriš, nejsou to všechno jednotky chaosu? Zajímavé. I když libovolná jednotka tau se třemi a více attachmenty je možná ještě děsivější. Člověk vidí ty příjemně malé staty a to jej snadno přivede k osudové chybě. 



Žádné komentáře:

Okomentovat